• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

De Onderstroom logo

  • Home
  • Coaching
    • Zakelijke coaching
    • Relatiecoaching
    • Sessie boeken
    • Book a session
  • Trainingen & Events
    • Trainingen van de Onderstroom
      • Voice Dialogue in 1 dag
      • Verander niks. Goed zijn in wie je bent
      • EFT Relatietraining
      • Incompany trainingen
        • Expat trainingen
    • Bedrijfsevent
      • Voice Dialogue & Theatergroep MHZH
      • Voice Dialogue Filmlezing
    • Trainingen voor de Voice Dialogue Academie
      • Training luisteren naar de taal van het ongezegde
      • Training werken met bindingspatronen
    • Agenda
  • De Onderstroom
    • Wie is de Onderstroom
    • Voice Dialogue
    • EFT
    • Faalkunde
    • Focussen
  • Publicaties
  • Contact
    • Markante Maandagmorgen Mail
    • Contact
  • Shop
    • Winkelen
    • Winkelwagen
    • Mijn account
  •  
Je bent hier: Home / Publicaties

Leiderschap

30 december 2011

Leiderschap

Leiderschap is gewichtig. Het komt in uiteenlopende varianten voor: dienend, coachend, authentiek, inspirerend, duurzaam, vrouwelijk of nieuw. Het bestaat zelfs egovrij, wat zoiets inhoudt als dat je ...

Read More

30 december 2011 By KM Brugman Categorie: Publicaties, Tijdschriftartikel Tags: leiderschap, persoonlijk leiderschap, Stephen Covey, volgers

Het nieuwste werken

4 september 2011

Het nieuwe werken

Windmolens Wat is nu precies Het Nieuwe Werken? Of een medewerker 2.0? Die vragen hielden me uit mijn slaap. In het donker tastte ik naar de iHome iP90 wekkerradio waarin mijn smartphone stond op te ...

Read More

4 september 2011 By KM Brugman Categorie: Publicaties, Tijdschriftartikel Tags: Het nieuwe werken, medewerker 2.0

Wie heeft het bij jou voor het zeggen?

30 juni 2011

Wie heeft het bij jou voor het zeggen?

Dit artikel vertelt over de methode Voice Dialogue als krachtig middel voor de ontwikkeling van evenwichtige en zelfsturende professionals.  Veranderen: we doen wat we doen ‘Dus je wilt zaken niet ...

Read More

30 juni 2011 By KM Brugman Categorie: Coaching, Publicaties, Tijdschriftartikel, Training, Voice dialogue Tags: ikken, Persoonlijke Effectiviteit, veranderen

Pijnloosheid

4 juni 2011

pijnloosheid

Waar ik absoluut niet tegen kan is als iemand me probeert te motiveren voor iets waarvoor ik al gemotiveerd ben. Gisteravond bijvoorbeeld. Ik wilde gezellig twee cappuccino’s maken. Met een dikke ...

Read More

4 juni 2011 By KM Brugman Categorie: Coaching, Faalkunde, Publicaties, Tijdschriftartikel Tags: binden en boeien, motiveren

Een bus vol ikken

10 maart 2011

Een bus vol ikken - Workshop Voice Dialogue in 1 dag

In hun boek Ik (k)en mijn ikken nodigen Karin Brugman, Judith Budde en Berry Collewijn je uit eens op een andere manier naar jezelf te kijken en jezelf te beschouwen als een persoon die niet uit een, ...

Read More

10 maart 2011 By KM Brugman Categorie: Coaching, Publicaties, Tijdschriftartikel, Voice dialogue Tags: Ik (k)en mijn ikken, persoonlijkheidsbus

Verbindt een sleutelbos?

10 maart 2011

Verbindt een sleutelbos?

Als trainer, coach of opleider grijp je soms naar alle middelen die je tot je beschikking hebt om contact in goede banen te leiden. Ook in je privéleven. Dus toen er tijdens het verjaardagsetentje van ...

Read More

10 maart 2011 By KM Brugman Categorie: Coaching, Publicaties, Tijdschriftartikel, Training Tags: fuseren, samenwerken, verbinden

De Psychologische Betweter

9 maart 2011

De psychologische betweter

Wat is de psychologische betweter? Je Psychologische Betweter is de subpersoon die ontrafelt waar communicatie misgaat en hoe het beter kan, hoe relaties werken, hoe je je dromen kunt verwezenlijken. ...

Read More

9 maart 2011 By KM Brugman Categorie: Coaching, Krantenartikel, Publicaties, Voice dialogue Tags: Psychological knower, Psychologische betweter

Ben jij al al Amateurpsycholoog?

5 maart 2011

Ben jij al al Amateurpsycholoog?

Steeds meer mensen zijn geïnteresseerd in persoonlijke groei, psychologie. Boekhandels liggen vol zelfhulpboeken over hoe je moet opvoeden, communiceren. Je kunt lezen over hoe je het beste kunt ...

Read More

5 maart 2011 By KM Brugman Categorie: Coaching, Publicaties, Tijdschriftartikel, Voice dialogue Tags: amateur psycholoog, Psychological knower, Psychologische betweter

How our judgements become our teachers

30 december 2009

How our judgements become our teachers

The problem is not that we have prejudices and make judgements about other cultures. The problem arises when we deny these, and forbid ourselves to look at them. People with different origins are ...

Read More

30 december 2009 By KM Brugman Categorie: Coaching, Publicaties, Tijdschriftartikel, Voice dialogue Tags: inner selves, intercultural conflicts, judgements, prejudice

  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 9
  • Pagina 10
  • Pagina 11

Secundaire Sidebar

Zoek op categorie

Zoek op trefwoord

Footer

Karin Brugman

Opleider, trainer en (relatie)coach. Stimuleert mensen om in hun talenten te geloven en hun beperkingen te accepteren. Om beelden los te laten over wie je denkt dat je moet zijn of hoe je leven eruit zou moeten zien. Om zo te ontdekken wie je bent en 'ja' te zeggen tegen jezelf en wat er voor je is. Lees meer…

Producten

* Zoek & boek een training
* Bezoek de webshop
* Abonneer je op de markante maandagmorgen mail
* Lees de Onderstroom blogs
* Neem een kijkje in het ikkencafé

VOORWAARDEN
* Leveringsvoorwaarden
* Reviewvoorwaarden
* Privacyverklaring

Contact

De Onderstroom Training & Coaching
Ramstraat 31
3581 HD, Utrecht
06 1919 5008

Meer bedrijfsgegevens ->

Stuur een bericht ->

Copyright © 2025 · Teksten: De Onderstroom · Website: DKF

Beheer cookie toestemming
De Onderstroom Training & Coaching plaatst cookies om de website goed te laten functioneren en om inzicht te krijgen in het bezoek aan de website. Lees het cookiebeleid voor meer informatie.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}